Okrepljen za zmago

 

 

 

Ena največjih skrbi lastnikov tekmovalnih konj pri izbiri prehrane je ali bo zagotovila dovolj energije za delo, ki ga konj opravlja. Potreba po energiji, ki jo konj potrebuje je zasnovana na količini energije, ki jo konj potrebuje za vzdrževanje, npr. normalne telesne funkcije in vzdrževanje teže, poleg tega pa še energijo, ki jo potrebuje za vsakodnevno vadbo.  Sliši se dovolj preprosto, vendar je veliko drugih dejavnikov, ki tudi vplivajo na količino energije, kot so teren po katerem konj dela, jahačeva teža in temperatura zraka. Raznolika je tudi sposobnost posameznika pri izkoriščanju različnih vrst hrane, kar  lahko dela izračun po potrebi energije varljiv.

Preberi več

Hranjenje konj s Konjskim Rabdomioliznim Sindromom

(Equine Rhabdomyolysis Syndrome (ERS)) in ostalimi mišičnimi problemi

by Katie Wiliams

Pogostos pojavljanja ERS je zabeležena med 5-7% med polnokrvnimi konji. To vključuje do 14% event konjev in okoli 1% rekreacijskih konjev.  Prizadeti konji imajo dovzetnost za problem, ki ga lahko sproži več faktorjev.  Dejanska dovzetnost se trenutno deli v dve skupine - tiste, pri katerih je viden problem v mišicah in tiste, pri katerih ni vidnih imanentnih problemov z mišicami. 

 

Preberi več

Hranjenje skakalnih konj

 

Pravilno hranjenje skakalnega konja lahko optimalno poveča zmogljivost vašega konja. Govorili bomo o tem, kako lahko vi izboljšate zmogljivost konja skozi prehrano, ki vključuje faktorje kot so energija, utrujenost, toplota, olje, beljakovine, nalaganje glikogena, vlaknine, tehnike hranjenja in okrevanje mišic.

Preberi več

Spravljanje sena

Je bila nekoč najbolj uporabljena metoda ohranjanja krme čez zimske mesece, vendar najti dobro seno je postalo težje in s tem se je povečalo tudi povpraševanje po senaži. Prehrambne vrednosti obeh lahko zelo nihajo, zato je potrebno upoštevati nekaj navodil.

 

Preberi več

Ostanite hidrirani to poletje

Poletje je tukaj in z njim tudi vročina. V vročem vremenu ne smemo pozabiti, da mi in naš konj potrebujemo veliko tekočine.

Telo vsebuje 60-70% vode in ta voda igra pomembno vlogo pri transportu krvnih celic in hranljivih snovi po telesu.

Voda v telesu je prav tako pomembna za termoregulacijo – med vadbo se proizvaja pot, ki potem izhlapi s kože in nas tako hladi. Pot tudi vsebuje elektrolite kot so natrij, klorid, kalij, kalcij in magnezij. Ti elektroliti igrajo pomembno vlogo pri delovanju živčnega in mišičnega sistema.

 

Preberi več

Podkategorije